Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеботарьов, В.-
dc.contributor.authorЧеботарьов, Є.-
dc.date.accessioned2024-01-23T14:13:09Z-
dc.date.available2024-01-23T14:13:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9967-
dc.descriptionГлобалізація та інтернаціоналізація актуалізують значення формування крос-культурних компетентностей маркетологів. Для вітчизняної освітньої сфери це набуває особливої важливості у контексті опрацювання та прийняття професійного стандарту за спеціальністю 075 "Маркетинг" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. На підґрунті узагальнення європейських практик виокремлюються наукові та методичні завдання щодо реалізації відповідних освітньо-кваліфікаційних вимог при підготовці фахівців-маркетологів в Україні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг освітиuk_UA
dc.subjectосвітній стандартuk_UA
dc.subjectосвітньо-кваліфікаційні вимогиuk_UA
dc.titleКрос-культурні компетентності маркетолога: зміст і проблеми формування в освітньому процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Чеботарьов Вячеслав Анатолійович



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.