Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9715
Title: Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів
Authors: Шама, І. П.
Keywords: кейс-технологія
кейс-тестинг
кейс-завдання
компетентнісний підхід
професійна компетентність
професійна компетентність майбутніх учителів
Issue Date: 2022
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті представлено теоретико-методичні засади розробки та використання кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність кейс-технології у вищій освіті, види педагогічних кейсів у контексті професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено сучасні наукові підходи до сутності кейс-тестингу як форми контролю та самоконтролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. З урахуванням положень компетентнісного підходу у вищій освіті, професійного стандарту розкрито сутнісні ознаки, складники професійних компетентностей сучасного вчителя, зокрема з урахуванням вимог кваліфікаційної категорії «спеціаліст». Представлено особливості кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів (компетентнісний, контекстний характер, технологічність та ін.), етапи конструювання кейс-завдань (підготовчий, пілотажний, експертний) з урахуванням виду педагогічного кейсу, особливостей конкретної професійної компетентності, рівня загальної та професійної підготовки майбутніх учителів. Наведено приклад кейс-завдання для оцінки сформованості мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів.
Description: Шама І. П. Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів / І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 39-54.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9715
ISSN: DOI: 10.12958/2227-2747-2022-3(181)-39-54
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shama.pdf382.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.