Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шама, І. П. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T04:24:02Z | - |
dc.date.available | 2023-05-30T04:24:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.issn | DOI: 10.12958/2227-2747-2022-3(181)-39-54 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:37.011.3-051 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9715 | - |
dc.description | Шама І. П. Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів / І. П. Шама // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №3 (181), - С. 39-54. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено теоретико-методичні засади розробки та використання кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів. Схарактеризовано сутність кейс-технології у вищій освіті, види педагогічних кейсів у контексті професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено сучасні наукові підходи до сутності кейс-тестингу як форми контролю та самоконтролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. З урахуванням положень компетентнісного підходу у вищій освіті, професійного стандарту розкрито сутнісні ознаки, складники професійних компетентностей сучасного вчителя, зокрема з урахуванням вимог кваліфікаційної категорії «спеціаліст». Представлено особливості кейс-завдань як засобу оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів (компетентнісний, контекстний характер, технологічність та ін.), етапи конструювання кейс-завдань (підготовчий, пілотажний, експертний) з урахуванням виду педагогічного кейсу, особливостей конкретної професійної компетентності, рівня загальної та професійної підготовки майбутніх учителів. Наведено приклад кейс-завдання для оцінки сформованості мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | кейс-технологія | uk_UA |
dc.subject | кейс-тестинг | uk_UA |
dc.subject | кейс-завдання | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність майбутніх учителів | uk_UA |
dc.title | Кейс-завдання як засіб оцінки сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.