Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9697
Title: Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів
Authors: Ларіонова, Н. Б.
Keywords: змістовні характеристики
критерії
рівні
професійна готовність
соціальний педагог
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, оперативний і рефлексивний критерії. Виділено три рівні сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності.
Description: Ларіонова Н. Б. Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 189-198.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9697
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf215.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.