Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9697
Title: | Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів |
Authors: | Ларіонова, Н. Б. |
Keywords: | змістовні характеристики критерії рівні професійна готовність соціальний педагог |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, оперативний і рефлексивний критерії. Виділено три рівні сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності. |
Description: | Ларіонова Н. Б. Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 189-198. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9697 |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.