Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9697
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-22T16:59:36Z | - |
dc.date.available | 2023-05-22T16:59:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.14:37.013.42 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9697 | - |
dc.description | Ларіонова Н. Б. Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 189-198. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, оперативний і рефлексивний критерії. Виділено три рівні сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | змістовні характеристики | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | рівні | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | соціальний педагог | uk_UA |
dc.title | Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.