Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2023-05-22T16:59:36Z-
dc.date.available2023-05-22T16:59:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 378.14:37.013.42-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9697-
dc.descriptionЛаріонова Н. Б. Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 189-198.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, оперативний і рефлексивний критерії. Виділено три рівні сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectзмістовні характеристикиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectрівніuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.titleЗмістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf215.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.