Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9687
Title: | Теоретико-методологічні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності |
Authors: | Голубенко, Т. О. |
Keywords: | компетентність компетентнісний підхід професійна компетентність патронажна діяльність фахівця соціальної сфери |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито теоретичні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності. Показано, що поняття «компетентність» є доволі складним і багатозначним, проаналізовано різні погляди на сутність цього феномену. Акцентовано увагу на підходах зарубіжних і вітчизняних науковців до визначення ключових компетенцій фахівця соціальної сфери. Такі компетентності сприяють досягненню успіхів у здійсненні патронажної діяльності, підвищенню якості надання соціальної допомоги вдома; відповідають різноманітним сферам життя. Розкрито сутність професійної компетентності як якісної характеристики рівня оволодіння особистістю патронажною діяльністю. Наведено авторське визначення сутності компетентності в процесі патронажної діяльності фахівця соціальної сфери. |
Description: | Голубенко Т. О. Теоретико-методологічні засади компетентнісного підходу як складової професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 147-154. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9687 |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.