Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щука, Г. П. | - |
dc.contributor.author | Безрученков, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-13T09:19:27Z | - |
dc.date.available | 2023-04-13T09:19:27Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК: 338.483:378 УДК: 338.483:378 УДК: 338.483:378 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9631 | - |
dc.description | Щука Г. П. Підготовка фахівців туризму: виклики сьогодення / Г. П. Щука, Ю. В. Безрученков // Географія та туризм: науковий журнал / ред. кол.: Запотоцький С.П. (гол. ред.) та ін. – К.: Альфа-ПІК, 2021. – Вип. 63. – С. 31-36. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наукова новизна: вперше на основі системного підходу досліджено ситуацію, яка склалася наразі з підготовкою фахівців сфери туризму, та розроблено рекомендації щодо реорганізації системи туристичної освіти у відповідності до викликів сьогодення. Практична значимість: було визначено ключові елементи системи туристичної освіти, які підлягають реформуванню; запропоновано перелік питань, на які необхідно дати відповідь при організації підготовки майбутніх фахівців; встановлено орієнтири, у відповідності до яких туристична освіта може розвиватися далі. Надані пропозиції можуть бути враховані при розробці освітніх програм для підготовки фахівців інших галузей народного господарства. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | туризм | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівця туризму | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | туристична освіта | uk_UA |
dc.title | Підготовка фахівців туризму: виклики сьогодення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Безрученков Юрій Володимирович |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
текст статті ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ТУРИЗМУ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ.docx | 46.13 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.