Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9586
Title: Засоби фасилітації у формуванні критичного мислення здобувачів вищої освіти соціономічних спеціальностей
Authors: Степаненко, В. І.
Keywords: засоби фасилітації
здобувач вищої освіти
критичне мислення
фасилітація
соціономічні спеціальності
Issue Date: Dec-2022
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті окреслено засоби фасилітації, які сприяють формуванню критичного мислення у здобувачів вищої освіти соціономічних спеціальностей. Засоби фасилітації розглянуто через призму їхнього впливу на здобувачів, засвоєння і подальшого застосування у майбутній професійній діяльності, побудованої на засадах критичного аналізу і синтезу інформації, конструктивного діалогу та взаємодії. Зазначено, що в процесі формування критичного мислення у здобувачів вищої освіти фасилітатор не пропонує готові рішення, не виконує поставлені перед групою завдання, а надає учасникам засоби, за допомогою яких вони переосмислюють проблему, формулюють способи її вирішення, які не бачили на початку. Застосування засобів фасилітації під час формування критичного мислення у здобувачів вищої освіти соціономічних спеціальностей забезпечує більш ефективний обмін ідеями, співпрацю з іншими, усвідомлення і пошук способів вирішення проблеми, творче впровадження нових рішень, оцінювання інформації, сміливість та відсутність страху помилок і здатність їх виправляти.
Description: Степаненко В. І. Засоби фасилітації у формуванні критичного мислення здобувачів вищої освіти соціономічних спеціальностей / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2022. - № 6 (354), грудень. – С. 86-91.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9586
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13. Stepanenko.pdf464.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.