Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9500
Title: Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках
Authors: Борисова, С.
Keywords: візуалізація
територіальний брендінг
територіальна ідентичність
принципи брендінгу місця
поштова листівка
Issue Date: 2022
Abstract: Подано результати аналізу потенціалу застосування поштової листівки як носія елементів територіального брендінгу при реалізації візуалізації територіальної ідентичності певного регіону. Зазначено важливість брендінгу територій з позиції подальших ретроспективних досліджень і врахування сучасних глобалізаційних процесів у світовій економіці. Наголошено на ефективності застосування принципів територіального брендінгу при проєктуванні локальних листівок, а саме врахування особливості місця, автентичності місця, запам’ятовуваності місця, співтворчості в проєктуванні та шляхів подальшого впровадження брендінгу місця. Наведено приклади реалізованих проєктів з візуалізації територіальної ідентичності
Description: Борисова С. Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках / С. Борисова // Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2022 року: у 2 томах. Київ: КНУТД, 2022. Том 2. – С. 42-45.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9500
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ботрисова С.В. Тези КНУТД2022.pdf695.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.