Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, С.
dc.date.accessioned2023-03-06T23:27:26Z
dc.date.available2023-03-06T23:27:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherУДК 76.03.09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9500
dc.descriptionБорисова С. Візуалізація територіальної ідентичності у поштових листівках / С. Борисова // Збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2022 року: у 2 томах. Київ: КНУТД, 2022. Том 2. – С. 42-45.uk_UA
dc.description.abstractПодано результати аналізу потенціалу застосування поштової листівки як носія елементів територіального брендінгу при реалізації візуалізації територіальної ідентичності певного регіону. Зазначено важливість брендінгу територій з позиції подальших ретроспективних досліджень і врахування сучасних глобалізаційних процесів у світовій економіці. Наголошено на ефективності застосування принципів територіального брендінгу при проєктуванні локальних листівок, а саме врахування особливості місця, автентичності місця, запам’ятовуваності місця, співтворчості в проєктуванні та шляхів подальшого впровадження брендінгу місця. Наведено приклади реалізованих проєктів з візуалізації територіальної ідентичностіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectтериторіальний брендінгuk_UA
dc.subjectтериторіальна ідентичністьuk_UA
dc.subjectпринципи брендінгу місцяuk_UA
dc.subjectпоштова листівкаuk_UA
dc.titleВізуалізація територіальної ідентичності у поштових листівкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ботрисова С.В. Тези КНУТД2022.pdf695.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.