Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9407
Title: | Концепт-карти як засіб методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів |
Authors: | Бутенко, Л. Л. |
Keywords: | майбутні вчителі методологізація загальнопедагогічної підготовки концепт-карта інтелект-карта |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті представлено загальну характеристику засобів методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади використання концепт-карт у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх фахівців сфери освіти, наукові підходи до сутності понять «концепт», «концептуалізація», основні положення теорії когнітивної візуалізації. Розкрито змістові та функційні характеристики концепт-карт, спільне та відмінне між концепт-картами та інтелект-картами. Схарактеризовано етапи складання концепт-карт. Визначено особливості концепт-карт як засобу методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, чинники, що впливають на ефективність використання концепт-карт в освітньому процесі вищої школи. Наведено приклади концепт-карт у контексті методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. |
Description: | Бутенко Л. Л. Концепт-карти як засіб методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 3-16. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/9407 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1. Butenko.pdf | 482.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.