Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко, Л. Л.
dc.date.accessioned2023-02-13T18:57:01Z
dc.date.available2023-02-13T18:57:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9407
dc.descriptionБутенко Л. Л. Концепт-карти як засіб методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. – 2022. - №1 (179), - С. 3-16.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено загальну характеристику засобів методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади використання концепт-карт у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх фахівців сфери освіти, наукові підходи до сутності понять «концепт», «концептуалізація», основні положення теорії когнітивної візуалізації. Розкрито змістові та функційні характеристики концепт-карт, спільне та відмінне між концепт-картами та інтелект-картами. Схарактеризовано етапи складання концепт-карт. Визначено особливості концепт-карт як засобу методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів, чинники, що впливають на ефективність використання концепт-карт в освітньому процесі вищої школи. Наведено приклади концепт-карт у контексті методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectметодологізація загальнопедагогічної підготовкиuk_UA
dc.subjectконцепт-картаuk_UA
dc.subjectінтелект-картаuk_UA
dc.titleКонцепт-карти як засіб методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Butenko.pdf482.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.