Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9278
Title: Технологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплін
Authors: Швирка, В. М.
Keywords: сторітелінг
технологія
заклади вищої освіти
навчання
Issue Date: Oct-2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Стаття присвячена особливостям сторітелінгу як ефективному інструменту організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Розглянуто функції, принципи, типи сторітелінгу. Наголошено, що сторітелінг орієнтований на підвищення інтересу до навчального предмету, персоналізацію навчання, врахування всіх типів індивідуального стилю навчальної діяльності. Використання сторітелінгу сприяє кращому засвоєнню матеріалу і підвищенню успішності здобувачів освіти. В результаті використання цієї технології підвищується рівень «мультимодальної» грамотності, яку пов’язують з такими видами діяльності як читання, візуальне сприйняття, розуміння, реагування, генерування цифрових і мультимедійних текстів. Розглянуто можливості застосування сторітелінгу під час викладання в закладах вищої освіти дисциплін педагогічного циклу.
Description: Швирка В. М. Технологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплін / В. М. Швирка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 202-208.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9278
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20. Shvyrka.pdf485.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.