Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвирка, В. М.-
dc.date.accessioned2022-12-02T07:57:05Z-
dc.date.available2022-12-02T07:57:05Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.otherУДК 378.091.3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9278-
dc.descriptionШвирка В. М. Технологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплін / В. М. Швирка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 202-208.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям сторітелінгу як ефективному інструменту організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Розглянуто функції, принципи, типи сторітелінгу. Наголошено, що сторітелінг орієнтований на підвищення інтересу до навчального предмету, персоналізацію навчання, врахування всіх типів індивідуального стилю навчальної діяльності. Використання сторітелінгу сприяє кращому засвоєнню матеріалу і підвищенню успішності здобувачів освіти. В результаті використання цієї технології підвищується рівень «мультимодальної» грамотності, яку пов’язують з такими видами діяльності як читання, візуальне сприйняття, розуміння, реагування, генерування цифрових і мультимедійних текстів. Розглянуто можливості застосування сторітелінгу під час викладання в закладах вищої освіти дисциплін педагогічного циклу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleТехнологія сторітелінгу в практиці викладання педагогічних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20. Shvyrka.pdf485.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.