Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9270
Title: Підготовка майбутніх учителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів крізь призму компетентнісного підходу
Authors: Сіненко, К. О.
Keywords: компетентнісний підхід
компетентність
інформаційно-цифрова компетентність
професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи
молодші школярі
Issue Date: Oct-2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування у молодших школярів інформаційно-цифрової компетентності з точки зору компетентнісного підходу. Доведено актуальність досліджуваної проблеми, зважаючи на трансформаційні процеси, що відбуваються у суспільстві, зокрема: діджиталізація, оновлення змісту освіти, вплив наслідків всесвітньої пандемії тощо. Визначено сутність понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «інформаційно-цифрова компетентність». Наголошено на пріоритетності компетентнісного підходу щодо проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, у тому числі до формування різних компетентностей молодших школярів. Визначено провідні компетенції, що складають інформаційно цифрову компетентність учителя початкових класів (здатність: орієнтуватись в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності; ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси; використовувати цифрові освітні технології в освітньому процесі) та молодшого школяра (здатність: розуміти сутність інформації, аналізувати її, шукати в різних джерела та критично осмислювати; до використання медіазасобів з освітньою метою; до ефективної комунікації в мережі Інтернет; до створення та поширення різного контенту в мережі Інтернет).
Description: Сіненко К. О. Підготовка майбутніх учителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів крізь призму компетентнісного підходу / К. О. Сіненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 75-83.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9270
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. Sinenko.pdf516.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.