Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9270
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сіненко, К. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-27T20:47:07Z | - |
dc.date.available | 2022-11-27T20:47:07Z | - |
dc.date.issued | 2021-10 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:[373.3:004] | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9270 | - |
dc.description | Сіненко К. О. Підготовка майбутніх учителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів крізь призму компетентнісного підходу / К. О. Сіненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 6 (344), жовтень. - Ч. 2. – С. 75-83. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування у молодших школярів інформаційно-цифрової компетентності з точки зору компетентнісного підходу. Доведено актуальність досліджуваної проблеми, зважаючи на трансформаційні процеси, що відбуваються у суспільстві, зокрема: діджиталізація, оновлення змісту освіти, вплив наслідків всесвітньої пандемії тощо. Визначено сутність понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «інформаційно-цифрова компетентність». Наголошено на пріоритетності компетентнісного підходу щодо проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, у тому числі до формування різних компетентностей молодших школярів. Визначено провідні компетенції, що складають інформаційно цифрову компетентність учителя початкових класів (здатність: орієнтуватись в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності; ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси; використовувати цифрові освітні технології в освітньому процесі) та молодшого школяра (здатність: розуміти сутність інформації, аналізувати її, шукати в різних джерела та критично осмислювати; до використання медіазасобів з освітньою метою; до ефективної комунікації в мережі Інтернет; до створення та поширення різного контенту в мережі Інтернет). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до формування інформаційно-цифрової компетентності молодших школярів крізь призму компетентнісного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8. Sinenko.pdf | 516.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.