Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8931
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безрученков, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T21:23:50Z | - |
dc.date.available | 2022-02-01T21:23:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.004 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8931 | - |
dc.description | Безрученков Ю. В. Інтерактивні технології: складова навчального процесу / Ю. В. Безрученков // Науковий вісник Донбасу : електрон. наук. фах. вид. / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільск - 2015. - № 1 (29). - Вип. 2. - Режим доступу : Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/buvsnp.PDF | uk_UA |
dc.description.abstract | Для професійної освіти фахівців необхідне застосування сучасних технологій. Інтерактивні технології, про які йдеться в статті, дозволяють надати студентам практичні та теоретичні знання і навички. Підхід у використанні інформаційних технологій в навчальному процесі, дозволяє поліпшити якість освіти і поставити його на більш високий конкурентоспроможної рівень. У статті термін «інтерактивна технологія навчання» характеризується комплексним підходом до створення, застосування, визначення всього освітнього процесу і оволодіння знаннями в системі людина-машина, які взаємоповʼязані між собою. Аналізуючи матеріал статті можна визначити, що термін «інтерактивний» говорить про здатність взаємодіяти і перебувати в режимі діалогу з будь-ким (система людина-людина) або чим-небудь (система людина-машина). В статті зазначається, що інтерактивне навчання – перш за все діалогове навчання, в процесі якого відбувається взаємодія викладача і студента. Автором відзначається, що при використанні інтерактивних технологій при навчанні, викладач може впливати на студента як безпосередньо в прямому контакті, так і віртуально, що часто використовується при дистанційних формах навчання. У статті підкреслюється, що інноваційні технології, що впроваджуються у вищій школі, є всього лише одним з інструментів навчального процесу, головним же в навчальному процесі залишається викладач, в обовʼязки якого входить доцільно та грамотно застосовувати сучасні інформаційні технології. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інтерактивність | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні технології: складова навчального процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Безрученков Юрій Володимирович |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
interaktiv.PDF | 423.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.