Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8859
Title: Концепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інновації
Authors: Бутенко, Л. Л.
Keywords: педагогіка
Issue Date: 2021
Abstract: Визначено актуальність дослідження концепцій та моделей навчання педагогіки як теоретичного фундаменту професійного та особистісного становлення майбутніх учителів. На основі аналізу наукової літератури представлено моделі навчання педагогіки – емпірична, навчальна (теорія – … – практика), практико зорієнтована, антропосоціальна, квазіпрофесійна, евристична, рефлексивна, особистісно практична, самоосвітня, їхнє співвіднесення з різними видами діяльності студентів. Схарактеризовано особливості концентрованого навчання педагогіки (В. Безрукова), що забезпечує «занурення» майбутніх учителів у проблемне поле педагогічної теорії та практики, формування цілісного уявлення про педагогіку. Розкрито основні положення генеративного навчання педагогіки (І. Циркун, В. Пунчик) з опорою на самостійну пізнавальну діяльність студентів, орієнтацією на формування компетентностей самоосвіти та саморозвитку. Визначено особливості оновлення та удосконалення змісту курсу «Педагогіка» згідно наукових позицій О. Дубасенюк (системний підхід до аналізу педагогічних явищ, професіографічний підхід до конструювання змісту навчання педагогіки). Представлено основні концептуальні положення експериментально-аналітичного навчання педагогіки (Л. Косолапова), зокрема ідея доповнювальності пізнавальної й професійно-педагогічної діяльності, взаємоперехід теорії та практики, аналітичний розгляд компонентів освітньої системи.
Description: Бутенко Л. Л. Концепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інновації / Л. Л. Бутенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - № 1. - С. 20–34
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8859
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021 1.pdf389.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.