Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко, Л. Л.-
dc.date.accessioned2022-01-10T20:29:49Z-
dc.date.available2022-01-10T20:29:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8859-
dc.descriptionБутенко Л. Л. Концепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інновації / Л. Л. Бутенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - № 1. - С. 20–34uk_UA
dc.description.abstractВизначено актуальність дослідження концепцій та моделей навчання педагогіки як теоретичного фундаменту професійного та особистісного становлення майбутніх учителів. На основі аналізу наукової літератури представлено моделі навчання педагогіки – емпірична, навчальна (теорія – … – практика), практико зорієнтована, антропосоціальна, квазіпрофесійна, евристична, рефлексивна, особистісно практична, самоосвітня, їхнє співвіднесення з різними видами діяльності студентів. Схарактеризовано особливості концентрованого навчання педагогіки (В. Безрукова), що забезпечує «занурення» майбутніх учителів у проблемне поле педагогічної теорії та практики, формування цілісного уявлення про педагогіку. Розкрито основні положення генеративного навчання педагогіки (І. Циркун, В. Пунчик) з опорою на самостійну пізнавальну діяльність студентів, орієнтацією на формування компетентностей самоосвіти та саморозвитку. Визначено особливості оновлення та удосконалення змісту курсу «Педагогіка» згідно наукових позицій О. Дубасенюк (системний підхід до аналізу педагогічних явищ, професіографічний підхід до конструювання змісту навчання педагогіки). Представлено основні концептуальні положення експериментально-аналітичного навчання педагогіки (Л. Косолапова), зокрема ідея доповнювальності пізнавальної й професійно-педагогічної діяльності, взаємоперехід теорії та практики, аналітичний розгляд компонентів освітньої системи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.titleКонцепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інноваціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021 1.pdf389.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.