Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8773
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | Бадер, С. О. | |
dc.contributor.author | Починкова, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-13T12:40:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-13T12:40:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | У методичних рекомендаціях щодо проходження науково- педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» представлено мету і результати проходження практики, її зміст, організаційні особливості, розкрито обов’язки аспірантів і керівників під час практики, критерії і форми контролю досягнень аспіранта, рекомендовані джерела й інформаційні ресурси, додатки. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8773 | |
dc.description | Методичні рекомендації щодо проходження науковопедагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» / Укл. : С. О. Бадер, М. М. Починкова ; ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2020. – 24 с. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | uk_UA | |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.title | Методичні рекомендації щодо проходження науково-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» | uk_UA |
dc.title.alternative | uk_UA | |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Починкова Марія Миколаївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
465413.pdf | 703.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.