Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8623
Title: Методичні підходи до формування економічних компетентностей учнів під час викладання шкільного курсу географії «Україна і світове господарство» (на прикладі розділу «Вторинний сектор господарства»)
Authors: Гаврюшенко, Г. В.
Issue Date: 2019
Abstract: У статті систематизовано методичні рекомендації щодо формування економічних компетентностей учнів під час викладання шкільного курсу географії «Україна і світове господарство». Рекомендації подано на прикладі викладання розділу «Вторинний сектор господарства». Особливу увагу приділено використанню таких методичних прийомів, як «Мозковий штурм», «Математична хвилинка», «Хвилинка інтернету», «Реклама», «Набуваємо практичних навичок», «Працюємо самостійно», «Поміркуйте» тощо. Обґрунтовано, що формуванню економічних компетентностей учнів значною мірою сприяють рольові (імітаційні) ігри. Наведено конкретні приклади імітаційних ігор під час вивчення розділу «Вторинний сектор господарства». Запропоновано застосовувати на уроках прийом «Географічний кінозал», що передбачає онлайн-спостереження за технологічними процесами на офіційних сайтах провідних підприємств України. Таке завдання не лише сприяє формуванню економічних компетентностей, але й має чітко виражену профорієнтаційну спрямованість. Обґрунтовано доцільність проведення учнівських міні-досліджень під час вивчення розділу «Вторинний сектор господарства» та запропоновано конкретні приклади таких мінідосліджень.
Description: Гаврюшенко Г. В. Методичні підходи до формування економічних компетентностей учнів під час викладання шкільного курсу географії «Україна і світове господарство» (на прикладі розділу «Вторинний сектор господарства») / Г. В. Гаврюшенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Географічні науки. – Херсон, 2019. – Вип. 10. - С. 194-201.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8623
Appears in Collections:Гаврюшенко Ганна Володимирівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
194-201.pdf291.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.