Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8405
Title: | Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту |
Authors: | Ільченко, О. В. Тарасова, В. В. |
Keywords: | мовленнєвий розвиток інтелект порушення інтелекту діти з особливими потребами мовлення мова мовленнєва функція |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкривається необхідність визначити пріоритетні напрямки мовленнєвої підготовки розумово відсталих дітей. Зазначаються основні форми роботи з дітьми якими рекомендовано оперувати для формування у дітей практичних мовленнєвих знань, вербальних дій та операції з мовленнєвими знаками, що зумовлюють не лише достатній рівень сформованості усного мовлення, але і будуть сприяти якісному оволодінню дитиною шкільних програм, зокрема з предметів мовленнєвого циклу. Звертається увага на те, що результати дослідження сформованості процесу розуміння мовленнєвих висловів різної структури дітьми дошкільного віку з легким ступенем розумової відсталості доводять, що мовленнєві дії особливо чітко проявляються під час сприймання дітьми з розумовою відсталістю складних логікограматичних конструкцій, розуміння яких вимагає обов’язкового врахування всіх семантичних компонентів висловлювання, що вимагає високого рівня сформованості процесу утримання всіх її складових. |
Description: | Ільченко О. В. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту / О. В. Ільченко, В. В. Тарасова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С. 78-85. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8405 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.