Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8405
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільченко, О. В. | |
dc.contributor.author | Тарасова, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T06:59:12Z | |
dc.date.available | 2021-06-30T06:59:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 378.091.31:376 – 056.313 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8405 | |
dc.description | Ільченко О. В. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту / О. В. Ільченко, В. В. Тарасова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 1 (298), лютий. - Ч. 2. – С. 78-85. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкривається необхідність визначити пріоритетні напрямки мовленнєвої підготовки розумово відсталих дітей. Зазначаються основні форми роботи з дітьми якими рекомендовано оперувати для формування у дітей практичних мовленнєвих знань, вербальних дій та операції з мовленнєвими знаками, що зумовлюють не лише достатній рівень сформованості усного мовлення, але і будуть сприяти якісному оволодінню дитиною шкільних програм, зокрема з предметів мовленнєвого циклу. Звертається увага на те, що результати дослідження сформованості процесу розуміння мовленнєвих висловів різної структури дітьми дошкільного віку з легким ступенем розумової відсталості доводять, що мовленнєві дії особливо чітко проявляються під час сприймання дітьми з розумовою відсталістю складних логікограматичних конструкцій, розуміння яких вимагає обов’язкового врахування всіх семантичних компонентів висловлювання, що вимагає високого рівня сформованості процесу утримання всіх її складових. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | порушення інтелекту | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | мова | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва функція | uk_UA |
dc.title | Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.