Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8127
Title: | Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі |
Authors: | Морозова, М. В. |
Keywords: | суб’єкт-суб’єктна взаємодія майбутні вчителі іноземна мова освітній процес |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутніх вчителів іноземної мови у сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі. З’ясовано, що суб’єктне становлення майбутніх вчителів іноземної мови відбувається в процесі професійної підготовки. Найважливіша роль у здійсненні цього процесу відводиться системі відносин, яка складається у викладача в результаті його взаємодії з майбутніми вчителями іноземної мови. Встановлено, що основою такої взаємодії в компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі є суб’єкт-суб’єктні відносини, що встановлюються викладачем із майбутніми вчителями іноземної мови. |
Description: | Морозова М. В. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі / Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали III Міжнар. наук. конф. (21 лютого 2021 р.). - Каунас: Izdevniecība «Baltija Publishing», 2021. - С. 167-171. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8127 |
Appears in Collections: | Морозова Маргарита Вячеславівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Article_Lithuania.pdf | 7.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.