Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозова, М. В.
dc.date.accessioned2021-05-25T11:21:16Z
dc.date.available2021-05-25T11:21:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8127
dc.descriptionМорозова М. В. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі / Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали III Міжнар. наук. конф. (21 лютого 2021 р.). - Каунас: Izdevniecība «Baltija Publishing», 2021. - С. 167-171.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і майбутніх вчителів іноземної мови у сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі. З’ясовано, що суб’єктне становлення майбутніх вчителів іноземної мови відбувається в процесі професійної підготовки. Найважливіша роль у здійсненні цього процесу відводиться системі відносин, яка складається у викладача в результаті його взаємодії з майбутніми вчителями іноземної мови. Встановлено, що основою такої взаємодії в компетентнісно-орієнтованому освітньому процесі є суб’єкт-суб’єктні відносини, що встановлюються викладачем із майбутніми вчителями іноземної мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleСуб’єкт-суб’єктна взаємодія викладача і майбутніх вчителів іноземної мови в сучасному компетентнісно-орієнтованому освітньому процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Морозова Маргарита Вячеславівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Article_Lithuania.pdf7.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.