Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7880
Title: Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d
Authors: Козуб, Г.
Кисельов, М.
Keywords: 2D
3D
модель
Компас
Unity 3D
3D-Coa
текстурування
анімація
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто можливості створення 3D моделі за новим сценарієм роботи з конфігураціями у Компасі 3D v17, реалістичного текстурування у 3D-Coat та впровадження у ігрові рівні за допомогою Unity 3D.
Description: Козуб Г. Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d / Г. Козуб, М. Кисельов // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практич. інтернет - конф. - Переяслав, 2020. - Вип. 64. - С. 312-315.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7880
Appears in Collections:Козуб Галина Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2..pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.