Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7880
Title: | Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d |
Authors: | Козуб, Г. Кисельов, М. |
Keywords: | 2D 3D модель Компас Unity 3D 3D-Coa текстурування анімація |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розглянуто можливості створення 3D моделі за новим сценарієм роботи з конфігураціями у Компасі 3D v17, реалістичного текстурування у 3D-Coat та впровадження у ігрові рівні за допомогою Unity 3D. |
Description: | Козуб Г. Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d / Г. Козуб, М. Кисельов // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практич. інтернет - конф. - Переяслав, 2020. - Вип. 64. - С. 312-315. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7880 |
Appears in Collections: | Козуб Галина Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.