Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7880
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козуб, Г. | |
dc.contributor.author | Кисельов, М. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T06:11:16Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T06:11:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | УДК 004.5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7880 | |
dc.description | Козуб Г. Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d / Г. Козуб, М. Кисельов // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практич. інтернет - конф. - Переяслав, 2020. - Вип. 64. - С. 312-315. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто можливості створення 3D моделі за новим сценарієм роботи з конфігураціями у Компасі 3D v17, реалістичного текстурування у 3D-Coat та впровадження у ігрові рівні за допомогою Unity 3D. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | 2D | uk_UA |
dc.subject | 3D | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | Компас | uk_UA |
dc.subject | Unity 3D | uk_UA |
dc.subject | 3D-Coa | uk_UA |
dc.subject | текстурування | uk_UA |
dc.subject | анімація | uk_UA |
dc.title | Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Козуб Галина Олександрівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.