Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозуб, Г.
dc.contributor.authorКисельов, М.
dc.date.accessioned2021-05-11T06:11:16Z
dc.date.available2021-05-11T06:11:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК 004.5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7880
dc.descriptionКозуб Г. Використання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3d / Г. Козуб, М. Кисельов // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практич. інтернет - конф. - Переяслав, 2020. - Вип. 64. - С. 312-315.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості створення 3D моделі за новим сценарієм роботи з конфігураціями у Компасі 3D v17, реалістичного текстурування у 3D-Coat та впровадження у ігрові рівні за допомогою Unity 3D.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subject2Duk_UA
dc.subject3Duk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectКомпасuk_UA
dc.subjectUnity 3Duk_UA
dc.subject3D-Coauk_UA
dc.subjectтекстуруванняuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.titleВикористання функціоналу компаса в ігровій індустрії на прикладі Unity 3duk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Козуб Галина Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2..pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.