Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7800
Title: Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів
Authors: Маковецька, А. С.
Keywords: взаємодія
спільна діяльність
мета взаємодії
виховання
поведінка
гіперактивність
гіперактивні учні
соціальна педагогіка
Issue Date: 2021
Publisher: ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливість взаємодії як соціального механізму. У вітчизняній науці про виховання досліджено значну кількість аспектів взаємодії школи й соціального середовища. Розкрито систему взаємодії сім'ї і школи у виховання гіперактивних учнів як цілеспрямований вплив школи й соціального середовища одне на одного, який сприяє взаємозбагаченню, посиленню виховного потенціалу взаємодіючих систем. Здійснено аналіз історичних періодів розвитку роботи з сім'ями в загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано основну мету виховання гіперактивної дитини, що передбачає взаємодію у взаємозалежній діяльності в системі стосунків батьків і вчителів. Визначено, що взаємодія полягає у допомозі соціальних інститутів одне одному та у розумному об'єднанні можливостей, зусиль в організації життєдіяльності школярів. Встановлено, що важливим елементом у взаємодії сім'ї та школи у вихованні гіперактивних учнів є чітка структура укладання індивідуального навчального плану, яка забезпечує досягнення оптимальних цілей відповідно до психолого-педагогічних особливостей дитини з гіперактивним розладом.
Description: Маковецька А. С. Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів / А. С. Маковецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 53-61.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7800
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6. Makovetska.pdf484.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.