Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаковецька, А. С.
dc.date.accessioned2021-04-26T13:51:10Z
dc.date.available2021-04-26T13:51:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7800
dc.descriptionМаковецька А. С. Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів / А. С. Маковецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 53-61.uk_UA
dc.description.abstractУ статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливість взаємодії як соціального механізму. У вітчизняній науці про виховання досліджено значну кількість аспектів взаємодії школи й соціального середовища. Розкрито систему взаємодії сім'ї і школи у виховання гіперактивних учнів як цілеспрямований вплив школи й соціального середовища одне на одного, який сприяє взаємозбагаченню, посиленню виховного потенціалу взаємодіючих систем. Здійснено аналіз історичних періодів розвитку роботи з сім'ями в загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано основну мету виховання гіперактивної дитини, що передбачає взаємодію у взаємозалежній діяльності в системі стосунків батьків і вчителів. Визначено, що взаємодія полягає у допомозі соціальних інститутів одне одному та у розумному об'єднанні можливостей, зусиль в організації життєдіяльності школярів. Встановлено, що важливим елементом у взаємодії сім'ї та школи у вихованні гіперактивних учнів є чітка структура укладання індивідуального навчального плану, яка забезпечує досягнення оптимальних цілей відповідно до психолого-педагогічних особливостей дитини з гіперактивним розладом.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectспільна діяльністьuk_UA
dc.subjectмета взаємодіїuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.subjectгіперактивні учніuk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.titleСтановлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6. Makovetska.pdf484.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.