Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7800
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маковецька, А. С. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T13:51:10Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T13:51:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7800 | |
dc.description | Маковецька А. С. Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів / А. С. Маковецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 53-61. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливість взаємодії як соціального механізму. У вітчизняній науці про виховання досліджено значну кількість аспектів взаємодії школи й соціального середовища. Розкрито систему взаємодії сім'ї і школи у виховання гіперактивних учнів як цілеспрямований вплив школи й соціального середовища одне на одного, який сприяє взаємозбагаченню, посиленню виховного потенціалу взаємодіючих систем. Здійснено аналіз історичних періодів розвитку роботи з сім'ями в загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано основну мету виховання гіперактивної дитини, що передбачає взаємодію у взаємозалежній діяльності в системі стосунків батьків і вчителів. Визначено, що взаємодія полягає у допомозі соціальних інститутів одне одному та у розумному об'єднанні можливостей, зусиль в організації життєдіяльності школярів. Встановлено, що важливим елементом у взаємодії сім'ї та школи у вихованні гіперактивних учнів є чітка структура укладання індивідуального навчального плану, яка забезпечує досягнення оптимальних цілей відповідно до психолого-педагогічних особливостей дитини з гіперактивним розладом. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | спільна діяльність | uk_UA |
dc.subject | мета взаємодії | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | поведінка | uk_UA |
dc.subject | гіперактивність | uk_UA |
dc.subject | гіперактивні учні | uk_UA |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Становлення та розвиток системи взаємодії сім'ї і школи у вихованні гіперактивних учнів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6. Makovetska.pdf | 484.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.