Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7785
Title: Соціально-педагогічний аспект соціалізації дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища
Authors: Шабаєва, Н. С.
Keywords: соціалізація
освітнє середовище
соціально-педагогічний супровід
діти з особливими потребами
Issue Date: 2021
Publisher: ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті аналізується гостра соціальна проблема сучасності - соціалізація дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища (освітній простір, освітньо-корекційний простір, інклюзивне середовище). Розглядаються сутність і зміст поняття соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору. Обґрунтовується гіпотетичне твердження, що підвищення рівня якості життя дітей з обмеженими можливостями може бути досягнуте, передусім, за рахунок створення найбільш сприятливих умов для соціалізації, враховуючи той факт, що первинна соціалізація була невдалою через об'єктивну віктимність (особливість потреб) дитини. Аналізуються ефективні соціально-педагогічні умови для соціалізації дітей з обмеженими можливостями здоров'я.
Description: Шабаєва Н. С. Соціально-педагогічний аспект соціалізації дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища / Н. С. Шабаєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 18-25.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7785
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. Shabaeva.pdf466.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.