Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШабаєва, Н. С.
dc.date.accessioned2021-04-23T18:15:13Z
dc.date.available2021-04-23T18:15:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherУДК 376.013.42-056.26/3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7785
dc.descriptionШабаєва Н. С. Соціально-педагогічний аспект соціалізації дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища / Н. С. Шабаєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2021. - № 1 (339), березень. - Ч. 2. – С. 18-25.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується гостра соціальна проблема сучасності - соціалізація дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища (освітній простір, освітньо-корекційний простір, інклюзивне середовище). Розглядаються сутність і зміст поняття соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору. Обґрунтовується гіпотетичне твердження, що підвищення рівня якості життя дітей з обмеженими можливостями може бути досягнуте, передусім, за рахунок створення найбільш сприятливих умов для соціалізації, враховуючи той факт, що первинна соціалізація була невдалою через об'єктивну віктимність (особливість потреб) дитини. Аналізуються ефективні соціально-педагогічні умови для соціалізації дітей з обмеженими можливостями здоров'я.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічний аспект соціалізації дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. Shabaeva.pdf466.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.