Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7478
Title: | Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови |
Authors: | Ішутіна, О. Є. |
Keywords: | якість освіти професійна підготовка рідна мова лінгвометодична підготовка |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті проаналізовано поняття «якість освіти» в контексті актуальних реалій системи освіти в Україні. Схарактеризовано основні підходи до визначення його сутності: компетентнісно-орієнтований, процесуально-результативний та філософсько-соціальний. З урахуванням зазначених підходів розкрито сутність поняття «якість професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя української мови». Обґрунтовано доцільність використання моніторингових досліджень як системної і комплексної процедури вимірювання лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. Проаналізовано наявні в сучасній педагогічній науці дефініції поняття «моніторинг» і виокремлено кілька напрямів його тлумачення. Представлено інформаційно-статичний і прогностично-продуктивний підходи до тлумачення моніторингу, залежно від того аспекту, на якому акцентують увагу дослідники. Обґрунтовано технологічну природу моніторингових досліджень і запропоновано визначення моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя рідної мови. |
Description: | Ішутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 158-167. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7478 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.