Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7478
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ішутіна, О. Є. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T12:53:20Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T12:53:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 316.613-047.36:[37.011.3-051:811.161.2] | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7478 | |
dc.description | Ішутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 158-167. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано поняття «якість освіти» в контексті актуальних реалій системи освіти в Україні. Схарактеризовано основні підходи до визначення його сутності: компетентнісно-орієнтований, процесуально-результативний та філософсько-соціальний. З урахуванням зазначених підходів розкрито сутність поняття «якість професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя української мови». Обґрунтовано доцільність використання моніторингових досліджень як системної і комплексної процедури вимірювання лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. Проаналізовано наявні в сучасній педагогічній науці дефініції поняття «моніторинг» і виокремлено кілька напрямів його тлумачення. Представлено інформаційно-статичний і прогностично-продуктивний підходи до тлумачення моніторингу, залежно від того аспекту, на якому акцентують увагу дослідники. Обґрунтовано технологічну природу моніторингових досліджень і запропоновано визначення моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя рідної мови. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | рідна мова | uk_UA |
dc.subject | лінгвометодична підготовка | uk_UA |
dc.title | Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.