Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІшутіна, О. Є.
dc.date.accessioned2021-03-02T12:53:20Z
dc.date.available2021-03-02T12:53:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 316.613-047.36:[37.011.3-051:811.161.2]
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7478
dc.descriptionІшутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 158-167.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано поняття «якість освіти» в контексті актуальних реалій системи освіти в Україні. Схарактеризовано основні підходи до визначення його сутності: компетентнісно-орієнтований, процесуально-результативний та філософсько-соціальний. З урахуванням зазначених підходів розкрито сутність поняття «якість професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя української мови». Обґрунтовано доцільність використання моніторингових досліджень як системної і комплексної процедури вимірювання лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. Проаналізовано наявні в сучасній педагогічній науці дефініції поняття «моніторинг» і виокремлено кілька напрямів його тлумачення. Представлено інформаційно-статичний і прогностично-продуктивний підходи до тлумачення моніторингу, залежно від того аспекту, на якому акцентують увагу дослідники. Обґрунтовано технологічну природу моніторингових досліджень і запропоновано визначення моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя рідної мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectрідна моваuk_UA
dc.subjectлінгвометодична підготовкаuk_UA
dc.titleЗміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf271.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.