Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7197
Title: Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики
Authors: Чжан, Цзінцзін
Keywords: мистецька рефлексія
майбутні вчителі
вчитель музики
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті досліджуються особливості мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики. Мистецька рефлексія розглядається як особистісна властивість, що реалізується у різних видах діяльності. Структура мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики складається 2 компонентів: мотиваційного, когнітивного, емоційного та конативного, що виявляються у чотирьох рівнях сформованості. Визначені критерії сформованості мистецької рефлексії (міра прагнення оволодіння мистецькою рефлексією, ступінь розуміння сутності та особливостей мистецької рефлексії, міра емоційного включення до мистецької рефлексії, міра володіння необхідними вміннями для мистецької рефлексії) дозволяють виокремити чотири рівні сформованості мистецької рефлексії (початковий, задовільний, достатній оптимальний).
Description: Чжан Цзінцзін Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики / Цзінцзін Чжан / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 72-80.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7197
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf174.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.