Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан, Цзінцзін
dc.date.accessioned2021-02-08T11:02:13Z
dc.date.available2021-02-08T11:02:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378.637
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7197
dc.descriptionЧжан Цзінцзін Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики / Цзінцзін Чжан / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 72-80.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються особливості мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики. Мистецька рефлексія розглядається як особистісна властивість, що реалізується у різних видах діяльності. Структура мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики складається 2 компонентів: мотиваційного, когнітивного, емоційного та конативного, що виявляються у чотирьох рівнях сформованості. Визначені критерії сформованості мистецької рефлексії (міра прагнення оволодіння мистецькою рефлексією, ступінь розуміння сутності та особливостей мистецької рефлексії, міра емоційного включення до мистецької рефлексії, міра володіння необхідними вміннями для мистецької рефлексії) дозволяють виокремити чотири рівні сформованості мистецької рефлексії (початковий, задовільний, достатній оптимальний).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectмистецька рефлексіяuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectвчитель музикиuk_UA
dc.titleСтруктура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf174.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.