Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7187
Title: | Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики. |
Authors: | Гаврілова, Л. Г. Пікула, О. О. |
Keywords: | професійна компетентність майбутні вчителі освіта педагогіка |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття присвячена актуальній проблемі мистецької освіти - формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики, що цілком відповідає сучасній освітній парадигмі, яка розглядає компетентнісний підхід як один зі стратегічних напрямів державної політики в освітній сфері. Психолого-педагогічний компонент професійної компетентності майбутніх музикантів-педагогів структурується у три складові: когнітивну (усвідомлення й засвоєння провідних ідей, концепцій, фундаментальних психолого-педагогічних теорій, дидактичних принципів, змісту, форм та методів навчання й виховання; знання методики проведення уроків у школі, зокрема уроків музичного мистецтва та ін.); практично-діяльнісну (педагогічне спілкування, володіння майстерністю організаторської діяльності в управлінні колективом та навчально-виховним процесом, уміння здійснювати контроль, педагогічна техніка, навички самостійної роботи, педагогічна творчість тощо); ціннісно-особистісну (любов до дітей, внутрішні цінності, розвинена духовна культура, педагогічна інтуїція, рефлексія, потреба в професійно-педагогічному самовдосконаленні і т.д.). |
Description: | Гаврілова Л. Г. Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, О. О. Пікула // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 7-14. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7187 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.