Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврілова, Л. Г.
dc.contributor.authorПікула, О. О.
dc.date.accessioned2021-02-05T08:30:45Z
dc.date.available2021-02-05T08:30:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378.147:37.011.3-051:78
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7187
dc.descriptionГаврілова Л. Г. Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, О. О. Пікула // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 7-14.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі мистецької освіти - формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики, що цілком відповідає сучасній освітній парадигмі, яка розглядає компетентнісний підхід як один зі стратегічних напрямів державної політики в освітній сфері. Психолого-педагогічний компонент професійної компетентності майбутніх музикантів-педагогів структурується у три складові: когнітивну (усвідомлення й засвоєння провідних ідей, концепцій, фундаментальних психолого-педагогічних теорій, дидактичних принципів, змісту, форм та методів навчання й виховання; знання методики проведення уроків у школі, зокрема уроків музичного мистецтва та ін.); практично-діяльнісну (педагогічне спілкування, володіння майстерністю організаторської діяльності в управлінні колективом та навчально-виховним процесом, уміння здійснювати контроль, педагогічна техніка, навички самостійної роботи, педагогічна творчість тощо); ціннісно-особистісну (любов до дітей, внутрішні цінності, розвинена духовна культура, педагогічна інтуїція, рефлексія, потреба в професійно-педагогічному самовдосконаленні і т.д.).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.titleСтруктурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf398.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.