Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7154
Title: Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови
Authors: Ішутіна, О. Є.
Keywords: моніторинг
лінгвометодична компетентність
контроль
предметно-діяльнісний підхід
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Статтю присвячено моніторингу професійної компетентності майбутнього вчителя української мови. Висвітлено сутність лінгвометодичного моніторингу як технології спостереження, вимірювання й оцінювання професійної компетентності студентів філологічних факультетів. У цьому контексті розкрито проблему класифікації видів контролю й певні аспекти їх застосування під час моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх фахівців. Окрему увагу приділено особливостям контролю й вимірювання компетентностей і схарактеризовано предметно-діяльнісний підхід як провідний у контролі лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови.
Description: Ішутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 255-260.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7154
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf188.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.