Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІшутіна, О. Є.
dc.date.accessioned2021-02-03T14:22:20Z
dc.date.available2021-02-03T14:22:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7154
dc.descriptionІшутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 255-260.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено моніторингу професійної компетентності майбутнього вчителя української мови. Висвітлено сутність лінгвометодичного моніторингу як технології спостереження, вимірювання й оцінювання професійної компетентності студентів філологічних факультетів. У цьому контексті розкрито проблему класифікації видів контролю й певні аспекти їх застосування під час моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх фахівців. Окрему увагу приділено особливостям контролю й вимірювання компетентностей і схарактеризовано предметно-діяльнісний підхід як провідний у контролі лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectпредметно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.titleПедагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf188.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.