Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7154
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ішутіна, О. Є. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T14:22:20Z | |
dc.date.available | 2021-02-03T14:22:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7154 | |
dc.description | Ішутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 255-260. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено моніторингу професійної компетентності майбутнього вчителя української мови. Висвітлено сутність лінгвометодичного моніторингу як технології спостереження, вимірювання й оцінювання професійної компетентності студентів філологічних факультетів. У цьому контексті розкрито проблему класифікації видів контролю й певні аспекти їх застосування під час моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх фахівців. Окрему увагу приділено особливостям контролю й вимірювання компетентностей і схарактеризовано предметно-діяльнісний підхід як провідний у контролі лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | лінгвометодична компетентність | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | предметно-діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.