Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7116
Title: | Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів |
Authors: | Роман, С. В. |
Keywords: | системний підхід професійна підготовка майбутні вчителі формування цінностей |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Розглянуто науково-теоретичні засади застосування системного підходу до актуальної проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії щодо формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів. Теоретичне дослідження підходів до визначення поняття «система», розгляду її основних ознак і властивостей, критеріїв виділення її компонентів дозволило нам виокремити основні системні властивості, які дали можливість найбільш змістовно й точно описати професійну підготовку майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів як систему, а також у подальшому будуть покладені в основу її створення вже в якості педагогічної системи. Для дослідження означеної системи в якості найбільш доцільних нами було обрано такі аспекти системного підходу: системно-компонентний, системно-структурний, системно-функціональний, системно-комунікативний (системно-інформаційний), системно-інтеграційний (системно-управлінський), системно-історичний (системно-генетичний). Створено загальну концепцію фахової підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів, що спрямована на професійне становлення вчителя-гуманіста. |
Description: | Роман С. В. Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 90-99. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7116 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.