Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоман, С. В.
dc.date.accessioned2021-02-01T13:23:08Z
dc.date.available2021-02-01T13:23:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7116
dc.descriptionРоман С. В. Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 90-99.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто науково-теоретичні засади застосування системного підходу до актуальної проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії щодо формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів. Теоретичне дослідження підходів до визначення поняття «система», розгляду її основних ознак і властивостей, критеріїв виділення її компонентів дозволило нам виокремити основні системні властивості, які дали можливість найбільш змістовно й точно описати професійну підготовку майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів як систему, а також у подальшому будуть покладені в основу її створення вже в якості педагогічної системи. Для дослідження означеної системи в якості найбільш доцільних нами було обрано такі аспекти системного підходу: системно-компонентний, системно-структурний, системно-функціональний, системно-комунікативний (системно-інформаційний), системно-інтеграційний (системно-управлінський), системно-історичний (системно-генетичний). Створено загальну концепцію фахової підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів, що спрямована на професійне становлення вчителя-гуманіста.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectформування цінностейuk_UA
dc.titleСистемний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf289.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.