Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7091
Title: Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури
Authors: Лебедик, Л. В.
Keywords: викладач вищої школи
магістр
дидактична система
форма навчання
Болонський процес
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Проблематика удосконалення форм педагогічної підготовки майбутніх магістрів до проектування дидактичних систем в контексті принципів Болонської декларації аналізується через призму модульного підходу. Завдяки модульному підходу дослідником було змінено систему лекційних занять – зміст предмета розглядався не тільки оглядово, а й за раніше розробленою модульною програмою, яка вивчалася методом «заглиблення в предмет». Зроблено висновок, що найефективнішими з форм навчання є інтерактивні та практична підготовка до проектувальної діяльності будь-яких магістрів як викладачів вищої школи, а не лише магістрів спеціалізації «Педагогіка вищої школи».
Description: Лебедик Л. В. Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури / Л. В. Лебедик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 52-59.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7091
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf236.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.