Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛебедик, Л. В.
dc.date.accessioned2021-01-27T14:10:10Z
dc.date.available2021-01-27T14:10:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7091
dc.descriptionЛебедик Л. В. Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури / Л. В. Лебедик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 52-59.uk_UA
dc.description.abstractПроблематика удосконалення форм педагогічної підготовки майбутніх магістрів до проектування дидактичних систем в контексті принципів Болонської декларації аналізується через призму модульного підходу. Завдяки модульному підходу дослідником було змінено систему лекційних занять – зміст предмета розглядався не тільки оглядово, а й за раніше розробленою модульною програмою, яка вивчалася методом «заглиблення в предмет». Зроблено висновок, що найефективнішими з форм навчання є інтерактивні та практична підготовка до проектувальної діяльності будь-яких магістрів як викладачів вищої школи, а не лише магістрів спеціалізації «Педагогіка вищої школи».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectвикладач вищої школиuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectдидактична системаuk_UA
dc.subjectформа навчанняuk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.titleМодульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf236.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.