Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7091
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лебедик, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T14:10:10Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T14:10:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7091 | |
dc.description | Лебедик Л. В. Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури / Л. В. Лебедик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 52-59. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проблематика удосконалення форм педагогічної підготовки майбутніх магістрів до проектування дидактичних систем в контексті принципів Болонської декларації аналізується через призму модульного підходу. Завдяки модульному підходу дослідником було змінено систему лекційних занять – зміст предмета розглядався не тільки оглядово, а й за раніше розробленою модульною програмою, яка вивчалася методом «заглиблення в предмет». Зроблено висновок, що найефективнішими з форм навчання є інтерактивні та практична підготовка до проектувальної діяльності будь-яких магістрів як викладачів вищої школи, а не лише магістрів спеціалізації «Педагогіка вищої школи». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | викладач вищої школи | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | дидактична система | uk_UA |
dc.subject | форма навчання | uk_UA |
dc.subject | Болонський процес | uk_UA |
dc.title | Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.