Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7090
Title: Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії
Authors: Кочерга, Є. В.
Keywords: здоров’язбережувальна компетентність
критерій сформованості
показник сформованості
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті визначено необхідність розробки критеріїв та показників сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Критерії та показники сформованості дозволяють оцінити ефективність освітнього процесу щодо формування цієї компетентності у майбутніх вчителів хімії. Розкрито сутність ціннісно-мотиваційного, інформаційно-змістового, організаційно-діяльнісного, конативного та результативно-рефлексивного критеріїв сформованості здоров’язбережувальної компетентності. До кожного з критеріїв підібрано відповідні показники, які визначають зміст кожного з критеріїв. Встановлено рівні розвитку здоров’язбережувальної компетентності (високий, достатній, середній та низький).
Description: Кочерга Є. В. Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії / Є. В. Кочерга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 47-52.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7090
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf830.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.