Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7090
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочерга, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T13:43:29Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T13:43:29Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7090 | |
dc.description | Кочерга Є. В. Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії / Є. В. Кочерга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 47-52. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено необхідність розробки критеріїв та показників сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Критерії та показники сформованості дозволяють оцінити ефективність освітнього процесу щодо формування цієї компетентності у майбутніх вчителів хімії. Розкрито сутність ціннісно-мотиваційного, інформаційно-змістового, організаційно-діяльнісного, конативного та результативно-рефлексивного критеріїв сформованості здоров’язбережувальної компетентності. До кожного з критеріїв підібрано відповідні показники, які визначають зміст кожного з критеріїв. Встановлено рівні розвитку здоров’язбережувальної компетентності (високий, достатній, середній та низький). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | критерій сформованості | uk_UA |
dc.subject | показник сформованості | uk_UA |
dc.title | Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.