Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочерга, Є. В.
dc.date.accessioned2021-01-27T13:43:29Z
dc.date.available2021-01-27T13:43:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7090
dc.descriptionКочерга Є. В. Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії / Є. В. Кочерга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 47-52.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено необхідність розробки критеріїв та показників сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Критерії та показники сформованості дозволяють оцінити ефективність освітнього процесу щодо формування цієї компетентності у майбутніх вчителів хімії. Розкрито сутність ціннісно-мотиваційного, інформаційно-змістового, організаційно-діяльнісного, конативного та результативно-рефлексивного критеріїв сформованості здоров’язбережувальної компетентності. До кожного з критеріїв підібрано відповідні показники, які визначають зміст кожного з критеріїв. Встановлено рівні розвитку здоров’язбережувальної компетентності (високий, достатній, середній та низький).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectкритерій сформованостіuk_UA
dc.subjectпоказник сформованостіuk_UA
dc.titleКритерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хіміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf830.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.