Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Т.І.-
dc.date.accessioned2020-12-22T07:15:07Z-
dc.date.available2020-12-22T07:15:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6751-
dc.descriptionМолнар Т. І. Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) / Т.І.Молнар // Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2020 року). - Старобільськ : ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка»,2020. – С.76-81.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleОзнаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf207.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.