Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6289
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколенко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T08:41:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-13T08:41:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6289 | - |
dc.description | Соколенко О. І. Обґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою / О.І.Соколенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С.37-46. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою за допомогою засобу слеклайн.Наразі виникає нагода пошуку нових методів і засобів формування мотивації до секційних занять фізичною культурою у позаурочній роботі. На нашу думку, для розвитку мотивації здобувачів повної загальної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою необхідно впроваджувати у закладах загальної середньої освіти нові засоби секційних занять. Одним із таких засобів, на нашу думку, є зовсім новий вид спорту - слеклайн, який є гарним способом тренування рівноваги і концентрації, сили волі, самостійності, що може стати в нагоді для занять здобувачів повної середньої освіти у різних спортивних секціях. У статті надаються розроблені критерії (когнітивний, мотиваційний, конативний), показники та рівні (високий, середній, низький) розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою. Когнітивний критерій сприятиме визначенню у здобувачів повної середньої освіти інформованості, розуміння сутності секційних занять фізичною культурою, мотивації до них як внутрішньої потреби й умови досягнення фізичного здоров’я, його збереження й зміцнення. За допомогою мотиваційного критерію характеризується здатність здобувачів закладів загальної середньої освіти до внутрішньої мотивації (спонуки) дій, готовність й ініціація здійснення практичних дій що спрямовані на секційні заняття фізичною культурою. Кінцева якість цього критерію виявляється в досягненні позитивних змін щодо занять фізичною культурою у різних секціях. Конативний критерій є показником рівня розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | секційні заняття | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | позаурочна робота | uk_UA |
dc.subject | слеклайн | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Соколенко Олена Іванівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.