Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколенко, О.І.-
dc.date.accessioned2020-10-13T08:41:27Z-
dc.date.available2020-10-13T08:41:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6289-
dc.descriptionСоколенко О. І. Обґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою / О.І.Соколенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С.37-46.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою за допомогою засобу слеклайн.Наразі виникає нагода пошуку нових методів і засобів формування мотивації до секційних занять фізичною культурою у позаурочній роботі. На нашу думку, для розвитку мотивації здобувачів повної загальної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою необхідно впроваджувати у закладах загальної середньої освіти нові засоби секційних занять. Одним із таких засобів, на нашу думку, є зовсім новий вид спорту - слеклайн, який є гарним способом тренування рівноваги і концентрації, сили волі, самостійності, що може стати в нагоді для занять здобувачів повної середньої освіти у різних спортивних секціях. У статті надаються розроблені критерії (когнітивний, мотиваційний, конативний), показники та рівні (високий, середній, низький) розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою. Когнітивний критерій сприятиме визначенню у здобувачів повної середньої освіти інформованості, розуміння сутності секційних занять фізичною культурою, мотивації до них як внутрішньої потреби й умови досягнення фізичного здоров’я, його збереження й зміцнення. За допомогою мотиваційного критерію характеризується здатність здобувачів закладів загальної середньої освіти до внутрішньої мотивації (спонуки) дій, готовність й ініціація здійснення практичних дій що спрямовані на секційні заняття фізичною культурою. Кінцева якість цього критерію виявляється в досягненні позитивних змін щодо занять фізичною культурою у різних секціях. Конативний критерій є показником рівня розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсекційні заняттяuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectпозаурочна роботаuk_UA
dc.subjectслеклайнuk_UA
dc.titleОбґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культуроюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Соколенко Олена Іванівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf279.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.