Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5496
Title: | Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи |
Authors: | Ларіонова, Н.Б. |
Keywords: | готовність учитель початкових класів Нова українська школа |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті визначено співвідношення понять «професійна готовність/компетентність учителя початкових класів» та «готовність учителя початкових класів до роботи в умовах НУШ», розкрито сутність готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ як складного інтегративного новоутворення особистості педагога, сутнісними характеристиками якого є спрямованість на інноваційний підхід до організації освітнього процесу, методична креативність, здатність до побудови індивідуальної траєкторії особистісно- професійного розвитку в контексті мети, завдань і змісту реформування загальної середньої освіти. На основі положень системного підходу та аналізу концептуальних і нормативно-правових засад реформування загальної середньої освіти, складовою якої є початкова ланка, обґрунтовано модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ в єдності як ціннісно-сенсового, операційного та рефлексивного компонентів. |
Description: | Ларіонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С. 57-65. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5496 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.