Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5496
Title: Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи
Authors: Ларіонова, Н.Б.
Keywords: готовність
учитель початкових класів
Нова українська школа
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті визначено співвідношення понять «професійна готовність/компетентність учителя початкових класів» та «готовність учителя початкових класів до роботи в умовах НУШ», розкрито сутність готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ як складного інтегративного новоутворення особистості педагога, сутнісними характеристиками якого є спрямованість на інноваційний підхід до організації освітнього процесу, методична креативність, здатність до побудови індивідуальної траєкторії особистісно- професійного розвитку в контексті мети, завдань і змісту реформування загальної середньої освіти. На основі положень системного підходу та аналізу концептуальних і нормативно-правових засад реформування загальної середньої освіти, складовою якої є початкова ланка, обґрунтовано модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ в єдності як ціннісно-сенсового, операційного та рефлексивного компонентів.
Description: Ларіонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С. 57-65.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5496
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf267.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.