Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н.Б.
dc.date.accessioned2020-09-07T12:17:45Z
dc.date.available2020-09-07T12:17:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5496
dc.descriptionЛаріонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С. 57-65.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено співвідношення понять «професійна готовність/компетентність учителя початкових класів» та «готовність учителя початкових класів до роботи в умовах НУШ», розкрито сутність готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ як складного інтегративного новоутворення особистості педагога, сутнісними характеристиками якого є спрямованість на інноваційний підхід до організації освітнього процесу, методична креативність, здатність до побудови індивідуальної траєкторії особистісно- професійного розвитку в контексті мети, завдань і змісту реформування загальної середньої освіти. На основі положень системного підходу та аналізу концептуальних і нормативно-правових засад реформування загальної середньої освіти, складовою якої є початкова ланка, обґрунтовано модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ в єдності як ціннісно-сенсового, операційного та рефлексивного компонентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectучитель початкових класівuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleМодель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf267.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.