Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ларіонова, Н.Б. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T12:17:45Z | |
dc.date.available | 2020-09-07T12:17:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5496 | |
dc.description | Ларіонова Н. Б. Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи / Н.Б.Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С. 57-65. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено співвідношення понять «професійна готовність/компетентність учителя початкових класів» та «готовність учителя початкових класів до роботи в умовах НУШ», розкрито сутність готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ як складного інтегративного новоутворення особистості педагога, сутнісними характеристиками якого є спрямованість на інноваційний підхід до організації освітнього процесу, методична креативність, здатність до побудови індивідуальної траєкторії особистісно- професійного розвитку в контексті мети, завдань і змісту реформування загальної середньої освіти. На основі положень системного підходу та аналізу концептуальних і нормативно-правових засад реформування загальної середньої освіти, складовою якої є початкова ланка, обґрунтовано модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах НУШ в єдності як ціннісно-сенсового, операційного та рефлексивного компонентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | учитель початкових класів | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.title | Модель готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.