Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5237
Title: Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО
Authors: Бадер, С.О.
Keywords: цінності
ціннісно-смислові орієнтації
майбутні вихователі ЗДО
технологія навчального тренінгу
фахова підготовка
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет"
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО у процесі фахової підготовки та пошуку ефективних технологій для оптимізації означеного процесу. Автор доводить ефективність технології навчального тренінгу як засобу формування відповідних орієнтацій студентів. У статті подано визначення сутності тренінгової технології, класифікація різновидів тренінгу та характеристика технології навчального тренінгу з точки зору її аксіологічного потенціалу. Доведено, що технологія навчального тренінгу сприяє: створенню максимально комфортного середовища для навчання та спілкування, становленню субʼєкт-субʼєктного типу взаємодії між учасниками, ефективному формуванню професійної Я-концепції майбутнього вихователя. Наведено приклади тренінгових вправ, використаних у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів ЗДО.
Description: Бадер С.О. Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.39 -47
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5237
ISSN: УДК 378.147.015.31:373.2
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bader.pdf239.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.